Jak postarzyć traktor – weathering pojazdów cywilnych

Pojazdy cywilne, i maszyny budowlane używane przez wojsko to popularne tematy dla modelarzy. Przykładem ilustrującym to jest popularność modelu spychacza Caterpillar D9, najpierw z żywicy a potem z plastiku. Niestrudzony Mig Jimenez pokazuje na filmie, jak z traktorka zrobić wyrafinowana replikę  przy użyciu jego własnych preparatów modelarskich.

Poradnik video – weathering modeli pojazdów cywilnych

Jak umiejętnie postarzyć model traktora lub innego pojazdu cywilnego? Mig Jimenez nie zasypia gruszek w popiele i przygotował dwuczęściowe video o postarzaniu modelu traktora die-cast. Zobacz jak coś, co wygląda jak taka droższa zabawka dla dużych chłopców zmienia się w rasowy model, którego nie powstydzisz się na dioramie.

Civil vehicles weathering set, Ammo a.mig-7145

Film promuje nowe farby do weatheringu pojazdów cywilnych wypuszczone przez Ammo Mig Jimenez.

Tu próbka marketingowego bełkotu w języku language, przez szacunek dla czytelnika nie będę go tłumaczył: “…The indispensable weathering set for all civilian vehicles. The ideal combination of washes, streaking, earth effects, and acrylic color, to bring realistic effects to all civilian machinery. Use them individually or in combination for a variety of effects…”

civil-vehicles-weathering-setW zestawie znajdziesz cztery emaliowe preparaty do weatheringu i jedną farbę akrylową:

A.MIG-1007 Modern Vehicles Wash – „wasz” do współczesnych pojazdów

A.MIG-1406 Damp Earth – mokra ziemia

A.MIG-1204 Streaking Rust Effects – sciekająca rdza

A.MIG-3007 Dark Earth – ciemna ziemia

A.MIG-042 Old Rust Acrylic – stara rdza – farba akrylowa

Link do sklepu Miga kliknij

Poradnik Video – pigmenty na pojeździe cywilnym

Część druga filmu poradnikowego video pokazuje zastosowanie innych technik i produktów – pigmentów także z Ammo Mig Jimenez.

Teraz już wiesz, jak pomalować maszynę codzienną dla typowego „Janusza”. Podobało się? Skomentuj na dole artykułu, pod reklamą. Nie spodobało się, skomentuj, ale z wyczuciem. Ne jesteś chyba hejterem?

Reklamy

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )