W Nowym Roku

Prosto z mostu – zawaliłem ostatnio bloga. Byłem za granicą, trzeba była zarobić na święta. W Nowym  Roku obiecuje rzucić nałogi, nie przykładać się do roboty i więcej przyłożyć się do pisania. Dziękuje za komentarze do tekstów, widzę duży odzew na moje nieskromne wypociny. Laureatów poprzedniego konkursu o P.11c proszę o email z adresem do wysłania nagród. Widze że awantura z czeskim modelem dalej się ciągnie na forach. Teraz na odwrót, dużo narzekania na jakość i części wspólne P.24. Jak zwykle podniecają się raz w jedna raz w druga stronę. I jest reakcja „branży”, dzisiaj wypatrzyłem w sieci zapowiedź 1:48 PZL P.1 w super technologii w 3 dupy, jak to mówią 3d. Na blogu Adalbertus miniatures jest wpis o tym modelu.

PZL P.1

Przy okazji tłumaczy się, że jest nowa firma. Zanim wyjechałem widziałem że sklep Adalbertus zamienił się w galerię zdjęć na hostingu i myślałem, że firma się zwinęła. Szkoda było, bo miałem bardzo blisko po odbiór i właściciel specyficznie nawijał o modelach i historii. Sklep zniknął i zdjąłem go z linków, żeby nie mieszać czytelnikom. Wygląda teraz że będzie nowa firma robiąca samoloty a nie figurki. Z ich sklepu zniknęły tez wszystkie produkty Lifecolor itd.

Nowy model wygląda fajnie, ale jaki jest okaże się jak będzie. Na razie umiarkowanie nastawiam się na tak. Ciekawe jaka będzie cena, ale raczej nie taniej niż P.7a z Toro..

4 uwagi do wpisu “W Nowym Roku

  1. Trzeba zacząć oszczędzać, żeby było na następny model 🙂 Bo czas na hobby, które relaksuje znajdzie się zawsze prawda? Czekam z niecierpliwością! Pozdrawiam!

Skomentuj

